This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.
Massimo Dutti obrirà a l'emblemàtic establiment de Vinçon
Finalment, després d’àrdues negociacions, serà una de les marques del grup Inditex la que ocuparà el local de Vinçon.
Massimo Dutti, la tercera marca del gegant Inditex, obrirà un gran establiment de més d’1.800 metres quadrats, que es convertirà en el local amb més superfície que la marca té a Espanya. Segons han informat fonts del sector, a la nova botiga es vendran totes les peces de col·lecció d’home, dona i nen, així com un nou espai de sastrería.
Amb aquesta obertura, Massimo Dutti ja tindrà situats al Passeig de Gracia dos establiments – el que actualment té obert es troba a la confluència del Passeig de Gràcia amb Gran Via. El conjunt de la cadena té obertes en aquesta artèria comercial vuit botigues i una d’elles, Zara, pendent d’ampliació.