Shopping Tourism and Economy Madrid Summit 20

Shopping Tourism and Economy Madrid Summit 20

1

El 29 i 30 de novembre es va celebrar la segona edició del Shopping Tourism and Economy Madrid Summit, l’única cimera europea dedicada exclusivament al fenomen del turisme de compres i que posa en valor la seva importància en el desenvolupament econòmic urbà dels pròxims anys.
Aquest esdeveniment és una iniciativa de The Shopping Institut, una entitat espanyola d’àmbit internacional que treballa pel reconeixement del turisme de shopping com a un sector específic i com a motor del desenvolupament soci-econòmic de les ciutats.

L’Associació del Passeig de Gràcia, va participar en una de les sessions de debat que es van celebrar durant la jornada. A la taula, que portava per nom “El Turisme de Qualitat: Una estratègia d’impuls del comerç local“, hi van participar el President de Madrid Foro Empresarial, el Director General de Joyerías Suarez, i la Verónica Rodríguez, representant de l’Associació i va ser moderada pel Director Adjunt del diari econòmic Cinco Días. Es van tractar temes relacionats amb la promoció turística internacional i la diversificació del turisme de “sol i platja”. També es va parlar de la millora del servei d’atenció a les botigues i a la resta d’establiments que reben turistes i de la necessitat de treballar en l’atracció de visitants de qualitat i no en la quantitat, entre d’altres.